Vrácení a reklamace zboží
Vrácení zboží
Odstoupit od kupní smlouvy lze u nás v zákonem dané lhůtě do 14 dnů od převzetí zboží, u produktů u kterých je to ze zákona možné.
1. Zboží zpátky zabalte
Odstoupit od kupní smlouvy nelze v případech, kdy se jedná o potraviny. Zboží musí být nepoškozené a v původním obalu.
2. Vyplňte formulář pro vrácení zboží
Vyplňte a podepište Formulář pro vrácení zboží a přiložte ho do balíku.
3. Zašlete balíček zpět k nám
Odešlete balíček na adresu: Alice Kratochvílová, Strnadových 1006/1, 190 00 Praha 9. Zboží nezasílejte na dobírku, nebude převzato.
4. Vyčkejte na vrácení peněz
Peníze vám vrátíme co nejdříve to bude možné nejpozději do 30 dnů od doručení zboží zpět na naši adresu.
Reklamace zboží
Reklamovat zboží lze v zákonem daných případech a do 2 let od zakoupení produktu, u kterého je reklamace možná (neplatí pro potraviny, tudíž ani kávu)
1. Zboží zabalte do obalu
Zboží nemusí být v původním obalu ani krabici.
2. Vyplňte formulář pro reklamaci zboží
Vyplňte a podepište Formulář pro reklamaci zboží a přiložte ho do balíku.
3. Zašlete balíček zpět k nám
Odešlete balíček na adresu: Alice Kratochvílová (nadnosalku.cz), Strnadových 1006/1, 190 00 Praha 9. Zboží nezasílejte na dobírku, nebude převzato.
4. Vyčkejte na vyřízení reklamace
Na vyřízení reklamace máme 30 dní. Vyřízenou reklamaci následně doručíme zpět na vaši adresu.