Vrácení a reklamace zboží

Vrácení zboží

Odstoupit od kupní smlouvy lze u nás v zákonem dané lhůtě do 14 dnů od převzetí zboží, u produktů u kterých je to ze zákona možné.

 

1. Zboží zpátky zabalte

 

Odstoupit od kupní smlouvy nelze v případech, kdy se jedná o potraviny. Zboží musí být nepoškozené a v původním obalu.

 

 

2. Vyplňte formulář pro vrácení zboží

 

Vyplňte a podepište Formulář pro vrácení zboží a přiložte ho do balíku.

 

 

3. Zašlete balíček zpět k nám

 

Odešlete balíček na adresu: Alice Kratochvílová, Strnadových 1006/1, 190 00 Praha 9. Zboží nezasílejte na dobírku, nebude převzato.

 

 

4. Vyčkejte na vrácení peněz

 

Peníze vám vrátíme co nejdříve to bude možné nejpozději do 30 dnů od doručení zboží zpět na naši adresu.

 

 

Reklamace zboží

Reklamovat zboží lze v zákonem daných případech a do 2 let od zakoupení produktu, u kterého je reklamace možná (neplatí pro potraviny, tudíž ani kávu)

 

1. Zboží zabalte do obalu

 

Zboží nemusí být v původním obalu ani krabici.

 

 

2. Vyplňte formulář pro reklamaci zboží

 

Vyplňte a podepište Formulář pro reklamaci zboží a přiložte ho do balíku.

 

 

3. Zašlete balíček zpět k nám

 

Odešlete balíček na adresu: Alice Kratochvílová (nadnosalku.cz), Strnadových 1006/1, 190 00 Praha 9. Zboží nezasílejte na dobírku, nebude převzato.

 

 

4. Vyčkejte na vyřízení reklamace

 

Na vyřízení reklamace máme 30 dní. Vyřízenou reklamaci následně doručíme zpět na vaši adresu.